About Me

My photo
Seorang lelaki biasa, tak tinggi sangat, mudah buat kawan, dok kat area sempadan bachok dan kota bharu, suka makan ulam cicah budu, air kesukaan milo beng kure manis, kalau ada masa cuti aku suka raun-raun ke pantai tengok keindahe ale semulajadi dan cuci mata. TQ.

MRSM? Batch? Sekolah?

Tuesday, October 7, 2008

Exam Fizik SPM 1997

Salam, aku masih teringat macamana aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana sehari sebelum aku periksa fizik untuk SPM 1997, aku demam la pulak. Masa pagi tu, aku bangun tido, rasa macam berat sikit kepala daripada hari-hari sebelumnya. Aku tak makan panadol lagi sebab ingat tak apa. Tapi bila sampai malam, aku terasa sejuk seluruh badan. Jadi aku telan 2 bijik panadol, bungkus seluruh badan dengan kain selimut dan terus tido. Aku bajet nak sambung studi pagi esok sebab exam ptg. Malam tu aku berpeluh sapa basah jeruk cadar. Puas hati sebab esok kebah selaluh. Alhamdulillah, syukur. Result pun OK. TQ.

1 comment:

your lover said...
This comment has been removed by the author.